هکر دنیای واقعی

هکر دنیای واقعی

من یک هکر هستم این هم از این که می بینید .
هکر دنیای واقعی

هکر دنیای واقعی

من یک هکر هستم این هم از این که می بینید .

فیلم فروشنده

زلزله شد ، ساختمان نشست پیدا کرد ،  خوب توجیه شد ، چرا فیلم در با لا شهر و خانه لوکس نیست . 

آه آدم از همین اول نمی فهمد ، ادامه ... 

زن و مرد اهل هنر _ تئاتر _ منتها یکی علاوه بر هنر تئاتر > معلم هم هست ، جالبه . 

خوب خانه جدید خانه ی یک بدکاره ... که اجاره می کنند . 

همه چیز بر وفق مراد سر کوچه است ، یعنی خوب است . 

تا عاشق شهوت برای دیدار معشوقه شهوت خود می آید و اشتباه صورت می گیرد ، اشتباه میم شین با زن معلم خوب و بازیگر تئاتر عالی . 

آقای اصغر فرهادی باید بگم باید بگم ... شما اطلاعات عجیبی دارید از زنان و مردان ایران دارید که می توانید چنین نگاهی به آنها داشته باشید و 

آدم با خودش می گوید می فهمم ولی خیلی از ما آدم نیستیم ، کاش فیلمی مثل آدم باش می ساختید ... ساده ، راحت ، با سانسور زیاد نه اینقدر کم ، با دیالوگ های خنده دار  مثل : تو لیلی و من مجنونی از باقر آباد . 

من فکر می کردم تکنیک دوربین روی دست آقای اصغر فرهادی ، آ  یک چیز چرت ماست مالی شده خوراک مرغی باشد ولی یک چیز چیز بود ، خوب بود ، عالی بود . 

و آخر فیلم _ عاشق شهوت : یک پیر مرد از ناکجا آباد . زن : اگر به خانواده اش بگویی تو را ترک می کنم . مرد : باشه ( ولی برای ... یک سیلی به او می زند ) 

یک نکته جالب مردی با وانت باری که وقت ندارد ، سرش شلوغ است و دارد ازدوج می کند  ،  جالب بود . 

و آخر آخر فیلم :  صحنه جدایی  ،  صحنه ترک  ،  فاصله  آه اسمش را هیچ نمی توان گذاشت . 

افتضاح آخر :  صحنه گریم بازیگر زن و مرد اصلی فیلم به ظاهر در پشت صحنه تئاتر ... به نوع خود معنی می داد  ، زندگی فلان است و فلان است و فلان است. 

ولی ...  آقای اصغر فرهادی نمی گفتیم فیلم تکراری است ، کارگردان کلیشه ساز است ، کاش می گذاشتی از صحنه جدایی لذت ببریم ،  

هرچند فیلم خراب می شد .