هکر دنیای واقعی

هکر دنیای واقعی

من یک هکر هستم این هم از این که می بینید .
هکر دنیای واقعی

هکر دنیای واقعی

من یک هکر هستم این هم از این که می بینید .

هیلاری و ترامپ

ترامپ _ هیلاری : یک دیوانه و یک همسر وفادار  

 

فردا برگذار می شود ، انتخابات آمریکا ، مسخره ترین ، شرم آور ترین انتخابات در طول تاریخ آمریکا . 

نکته جالب تکرار تاریخ است ، 88 ما به ، 2016 آنها . 

ترامپ : موی زرد ، بور ، طلایی معلوم نیست ، ولی معلوم است زنان مو قهوه ایی . 

هیلاری : موی زرد ، قبلا مو قهوه ایی بود . عاشق مردان بی سیبیل مثل بیل ، بیل کلینتون . 

ترامپ : تو از یک ایمیل شخصی استفاده کردی . 

هیلاری : تو زنان را بدون اجازه بوس یدی . 

ترامپ : من گونه بوسیدم ، شوهر تو بیب بوس یده . 

_ : من هم یک دیوانه ام . 

 

فقط یک حرف کوچولو با ترامپ : 

 

خسته شده ایم از بس شنیدیم ، رئیس جمهور مرد آمریکا با زنان رابطه داشته ، 

بگذار یک بار هم بشنویم ، رئیس جمهور زن آمریکا با مردان و زنان رابطه دارد ، 

بگذار هم همجنسی ببینییم هم ناهم جنسی ، جالبتر از قبل ، بیشتر می خندیم .   

 

 

آنجلینا جولی ؟

آنجلینا جولی اسم قشنگیه . 

خواستم زندگی نامه اش را نگاه کنم چند کلمه مزخرف بزنم اما نه ... 

توصیف او : یک روباه گستاخ 

بهترین فیلم : توریست ، سالت ، تحت تعقیب ، جانی  

 

زندگی شخصی : به ما مربوط نیست .